Õppekava Inglise keel B1

 

 

1. Õppekava nimetus: Inglise keele kursus edasijõudnutele (B1)

 

2. Õppekavarühm: Võõrkeeled ja -kultuurid

 

3. Õpiväljundid:
Oodatavad õpitulemused osaoskuste kaupa:
Koolituse läbinu:
Kuulamine saab aru põhilisest infost selges kirjakeeles tuttaval teemal esitatud tekstist, saab aru selgelt edastatud raadio- või telesaadete põhisisust õppijale tuttavatel teemadel; mõistab igapäevaelus regulaarselt korduvate teemade peamist mõtet ja olulisemaid üksikasju;
Rääkimine saab hakkama igapäevastes suhtlussituatsioonides olmeteemadel ka eesti keelt emakeelena kõnelevate inimestega, vestleb ettevalmistuseta tuttavatel teemadel (info küsimine ja edastamine, selgituste palumine, ettepanekute tegemine); lihtsate seostatud lausetega kirjeldab kogemusi, sündmusi, unistusi, arvamusi jm, lühidalt põhjendab ja selgitab oma seisukohti; kirjeldab, võrdleb ja analüüsib sündmusi, nähtusi; ettevalmistuseta alustab, jätkab ja lõpetab lihtsat vestlust.
Lugemine saab aru tekstidest, mis koosnevad sagedamini esinevatest või õppija tööga seotud sõnadest; saab aru sündmuste, mõtete ja soovide kirjeldusest isiklikes kirjades.
Kirjutamine koostab lihtsat seostatud teksti tuttaval või õppijale huvipakkuval teemal; kirjutab isiklikke kirju ja teateid ning annab edasi uudiseid; kirjutab lühikesi tüüpvormis ettekandeid; kirjeldab kogemusi ja elamusi.
Koolitatav saavutab keeleoskustaseme B1 inglise keeles.

 

4. Õpingute alustamise tingimused: kursusele registreerumine ja koolitusfirmasisene vestlus.

 

5. Õppe kogumaht: 150 akadeemilist tundi, millest 102 on kontakttundi ning 48 tundi iseseisvat ja praktilist tööd.

 

6. Õppesisu:
1. Endast ja teistest rääkimine
2. Kodu ja olme
3. Meelelahutus
4. Klienditeenindus
5. Teenused ja kaubad
6. Telefonietikett
7. Töö
8. Meedia

Kordamine

 

Kaheksa teemat on igapäevaelus omavahel läbi põimunud ning nii käsitletakse ka õppeprotsessis. Eri teemade kaudu on osalejatel võimalus võrrelda inglise ja emakeelega seotud kultuuriruumi. Teemasid käsitledes peetakse silmas keeleoskustaset, osaleja huve ning teemade päevakohasust. Koolituse osaleja tähelepanu juhitakse olulistele kultuurierinevustele suhtlemises. Grammatikas läbitakse olevik, minevik ja tulevik, omadussõnade võrdlusastmed, hulgamäärsõnade kasutamine.

7. Õppekeskkonna kirjeldus:

Keeltekool Atlasnet tagab koolituse läbiviimiseks, seatud eesmärkide täitmiseks ja osalejate oskuste omandamiseks sobiva õppekeskkonna, vajalikud õppevahendid ja seadmed. Koolitusruumid, õppetehnika ja õppevahendid vastavad töötervishoiu ja tööohutuse seaduses sätestatud töötervishoiu ja ohutuse nõuetele.

Atlasnet Triumph Plaza Atlasnet Triumph Plaza

 

8. Õppematerjalid

Koolitus baseerub õppekomplektil New Headway Pre-intermediate 4th edition (Liz ja John Soars, Oxford University Press) ja jaotusmaterjalil.

 

9. Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid.

Õpingute lõpetamise eelduseks on osalemine vähemalt 70 kontakttunnis. Lisaks tuleb sooritada lõpueksam, mis koosneb suulisest ja kirjalikust osast, positiivsele tulemusele. Eksam loetakse sooritatuks, kui õppija saab vähemalt 60% võimalikust punktisummast.

Õpitulemusi hindab inglise keele õpetaja. Hinnatakse teadmiste, rääkimis- ja kuulamis- ja kirjutamisoskuste omandatust. Hindamisel arvestatakse:

a) omandatud teadmiste ja oskuste ulatust, rakendusoskust, õigsust, esitluse täpsust;

b) põhjendatust ja loogilisust;

c) iseseisvust teadmiste ning oskuste rakendamisel;

d) oskust oma teadmisi ning oskusi suuliselt ja kirjalikult väljendada;

e) vastuste õigsust, vigade arvu ja liiki.

Hindamisel võetakse aluseks järgmine protsendiskaala:

90 – 100% Suuline vastus, kirjalik töö vastab koolitatava õppe aluseks olevatele taotletavatele õpitulemustele täiel määral või ületab neid. Koolitatava vastus on õige ja täielik, loogiline ja mõtestatud, praktilises tegevuses ilmneb omandatu iseseisev rakendamine.

75–89% — Kui koolitatava suuline ja kirjalik oskus on üldiselt õige, loogiline ja mõtestatud, kuid pole täielik või esineb väiksemaid eksimusi, praktilises tegevuses jääb mõnel määral puudu iseseisvusest.

50–74% — Kui koolitatava oskusused on põhiosas õiged, põhioskused on omandatud, kuid teadmiste rakendamisel praktilises tegevuses esineb raskusi. Ta vajab juhendamist ja suunamist.

25–49% — Kui koolitatava vastuses on olulisi puudusi ja eksimusi, ta teeb rohkesti sisulisi vigu, ei suuda teadmisi rakendada ka suunamise ja juhendamise korral.

0–24 % — Koolitataval puuduvad nõutavad teadmised ja oskused ning koolitatava areng õpitulemuste osas puudub.

Kursuse läbimisel väljastatakse tunnistus või tõend:

Tunnistus, kui koolituse käigus hinnati õpiväljundite saavutatust ja õppija saavutas kõik õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundid.

Tõend, kui koolituse käigus ei hinnatud õpiväljundite saavutatust või kui isik ei saavutanud kõiki õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundeid.

10. Koolituse läbiviimiseks vajaliku kvalifikatsiooni, õpi- või töökogemuse kirjeldus:

Inglise keele kursusi viivad läbi varasema täiskasvanute õpetamise kogemusega inglise keele õpetajad.

Õppekava kinnitamise aeg: 01.03.2016